onsdag den 30. marts 2011

Elskeliste!

  1. Min datter (fordi med hende, føles det som om jeg har født mit eget hjerte og nu kan gå rundt med det i hånden - i hvert fald indtil hun ikke gider at holde mig i hånden længere!)
  2. Bonusbarn (fordi han er min kærestes søn - og jeg elsker min kæreste og det smitter automatisk af)
  3. Min kæreste (fordi? Ja, i hvert fald ikke fordi han smider sine sure sokker i hele lejligheden! - men fordi han støtter mig, giver mig masser af kærlighed, sex, kys og så er han barer skide fantastisk!)
  4. Oliven (Jeg kan virkelig godt lide oliven - men kun de sorte. De grønne smager bare underligt!)
  5. P-piller (fordi det ér sgu da skide smart)
  6. PS3 (fordi det sgu da også ér skide smart)
  7. Tissemænd (samme grund som ovenstående!)
  8. Tøj (fordi jeg hader at fryse - med mindre ens bukser er sprækket så fryser man alligevel!)
  9. Morgener (fordi det er dejligt at være den eneste, der er oppe)
  10. Kaffe (fordi det giver mig muligheden for at stå op!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar