tirsdag den 29. marts 2011

Hadeliste!

  1. Glemme sin købte kaffe i Fakta (instant kaffe fordi min kaffemaskine eksploderede for 4 måneder siden, angiveligt pga kalk, og jeg har ikke fået taget mig sammen til at købe en ny! - eller fået kæresten til det)
  2. Glemme at købe kaffe i Fakta (fordi det, sådan cirka, sker hver anden gang! Hvilket jeg overhovedet ikke fatter eftersom jeg betragter det som livsnødvendigt - mit fix! Til gengæld glemmer jeg aldrig at købe mælk, hvilket de 4 liter i køleskabet vidner om. Fuck!)
  3. Glemme dyr porre i Føtex!
  4. Nøjes med frostskadet porre fra Fakta!
  5. Når ærmet sidder fast i dørhåndtaget og man næsten får flået skulderen af led (fordi man skal nå 1000 ting inden familien kommer hjem og roder det hele til igen - og derfor har lidt rigeligt fart på)
  6. Når kæresten kysser én og kigger en dybt i øjnene og siger "jeg har ikke lavet bummelum i dag" (fordi man ligesom havde forventet et lidt andet samtaleemne end træg mave!)
  7. At kl. altid bliver ALT for mange inden jeg kommer i gang med det tværfaglige projekt (fordi jeg faktisk hellere ville have været færdig med det for 3 timer siden - så kan jeg nemlig drikke kaffe (not today!) og læse Nynnes dagbog for 30. gang)
  8. Når min nye tlf åbenbart kun ringer i 2 sek, hvilket ikke er nok tid for mig til at komme op af sofaen og ud i køkkenet - slet ikke når man hænger fast i dørhåndtaget på vej derud!
  9. At jeg altid lægger min tlf længst væk fra hvor jeg befinder mig!
  10. Når den, der ringede ikke ta'r sin tlf når man ringer tilbage (fordi det er pisse træls at være nysgerrig når man burde skrive projekt!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar