onsdag den 30. marts 2011

Kender I det...

Når toget ligesom ér kørt? Skibet ér sejlet? Elvis has left the building?

Min kæreste købte på et tidspunkt et nyt spil til PS3'en... "Red dead redemption". Og det spillede han konstant - og han blev, på en måde, helt vild med heste - altså, på den der helt-legalt-for-mænd måden!


Og så gav han mig faktisk ret i, at det kunne være sjovt nok at ride på en hest. Og så drømte jeg selvfølgelig om ham og jeg, på hver sin hest, galoperende ud mod horisonten.

Men så gennemførte han spillet og har ikke rørt det siden. I stedet spiller han nu "Modern warfare 2" og "FIFA", hvilket efterlader mig med valget mellem...

At blive skudt eller komme på stadion! Og jeg har ligesom ikke rigtigt lyst til nogen af delene!

Jeg har endda prøvet at spille hestespillet foran ham, for at vække hans indre hest til live igen. Ingen effekt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar