torsdag den 31. marts 2011

Pinligliste!

  1. Skidt i bukserne (fordi man ikke skal æde en HEL pakke Ricola bolcher med hyldeblomstsmag!)
  2. Tisset meget på min kæreste (fordi jeg næsten blev spist af en muræne! og åbenbart har en svag bækkenbund?!)
  3. Gledet i en hundelort! (og ja, der var nogen, der så det)
  4. Savlet ned ad mig selv på 1. date (der blev aldrig en nr. 2 date)
  5. Slået en kæmpe, høj prut på min kæreste, da vi lige havde lært hinanden at kende, så vi begge vågnede (jeg lod selvfølgelig som om jeg sov videre)
  6. Været for fuld til at komme med bussen! (Hvilket så var 1. date´s 2. møde med savlende alkoholiker)
  7. Gået frontalt ind i en lygtepæl (ja, det var der også nogen, der så!)
  8. Fået fortalt af über-lækker halskirurg "Nej, det bløder ikke - det er bare snot" på opvågningen efter at have fået fjernet polypper.
  9. Sagt til endnu mere lækker gynækolog "Jeg tror sagtens du kan komme til" (fordi han så "ny" ud og jeg lige ville bryde isen - men måske ikke lige med dén sætning!)
  10. Tegnet en tissemand på en biologi rapport, der skulle afleveres (og nej, vi havde ikke om menneskets anatomi!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar